Ulver i fåreklær

 

Jeg tilbyr konsultasjoner over Skype eller telefon. Aktuelle emner kan være støtte i NK (null kontakt), løse opp i tankekaos forårsaket av kognitiv dissonans eller oppklaring omkring giftige relasjoner. Det kan også handle om å opparbeide din virkelighetsoppfattelse. 50 minutter koster 600 kroner (pris per 1/1 2024), 90 minutter koster 960 kroner. Bestill tid på [email protected]

Vær oppmerksom på at slik konsultasjon ikke kan erstatte akutt behov for helsehjelp eller profesjonell terapi. Er du deprimert eller sliter med posttraumatisk stress så kontakt din fastlege. Er du suicidal så kontakt fastlege eller legevakt.

1 kommentar
    1. Jeg har et familiemedlem som jeg mistenker for å være skjult narsissist. Hun går for å være veldig hyggelig og har også et omsorgsyrke. Når det gjelder hennes innsats for familie og nære uttrykker hun stor sympati og omsorg, men hun gjør nær sagt ingenting. Jeg har tatt henne i direkte løgn flere ganger når det gjelder hva hun liksom skal ha gjort for gamle og syke i familien. Når det gjelder meg har hun løyet og snakket dritt om meg ovenfor flere. Hun påstår seg stadig syk og ute av stand til å gjøre noe for andre. Men er det nødvendig å lyve og dertil snakke dritt om folk som faktisk gjør noe?
      Hennes oppførsel skaper konflikt i familien fordi hun tar på seg sin mest uskyldige maske og dertil beskylder andre (særlig meg) for løgn. Jeg har også registrert at hun har hatt et innlegg i en avis der hun anonymt har problematisert min oppførsel sammen med en annen. Jeg synes dama er et stort problem og vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg eksploderer av og til i ren frustrasjon, men det blir naturligvis også holdt mot meg som et tegn på hvor fæl jeg er. Jeg er oppover ørene belastet med omsorgsoppgaver og så blir jeg møtt med dette. Jeg hater løgnere og deres utrolige evne til å lage konflikter der det ikke burde være noen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg