Psykopaten er primitiv

 

Jeg tilbyr konsultasjoner over Skype eller telefon. Aktuelle emner kan være støtte i NK (null kontakt), løse opp i tankekaos forårsaket av kognitiv dissonans eller oppklaring omkring giftige relasjoner. Det kan også handle om å opparbeide din virkelighetsoppfattelse. 50 minutter koster 600 kroner (pris per 1/1 2024), 90 minutter koster 960 kroner. Bestill tid på [email protected]

Vær oppmerksom på at slik konsultasjon ikke kan erstatte akutt behov for helsehjelp eller profesjonell terapi. Er du deprimert eller sliter med posttraumatisk stress så kontakt din fastlege. Er du suicidal så kontakt fastlege eller legevakt.

 

 

1 kommentar
    1. jeg opplevde et ps. angrep. verbalt. En jeg har skrevet om før, som er avslørt for de fleste her jeg bor, eksploderte i raseri og sa såklart masse stygt. På jobben sin, foran ansatte (han jobber i bar). Det var ingen kunder der.. da hadde han aldri turt. De ansatte er veldig unge. (18)

      Han er selv 46 år. Jeg konfronterte han med en avtale jeg lurte på om ble noe av (profesjonelt, ikke romantisk). Og han smalt med masse stygge ord, og nedbryting. Fra å tidligere ha lovet gull og grønne skoger, fornekter han det hele og fikk meg til å fremstå masete, kravstor og en som bare tilfeldig kommer innom og spør om noe han aldri har sagt ja til. Sannheten er noe helt annet. Han har gått fra å love mye, til litt, til ingenting (en smule). Og jeg prøvde å da gjøre det jeg kunne ut av den smulen. og da smalt det fra han, for jeg trodde jeg var noe.

      merket hvordan han speilet alt som egentlig er han selv, over på meg. At jeg vil utnytte han, at jeg er sur og grinete, og at han gir meg lillefingeren, mens jeg spiser han opp til albuen. Det er projeksjon og er egentlig han selv.

      Det var fint, men også vondt med støtten som kom etterpå. Jeg klarte ikke å tie still om det, da det gikk veldig inn på meg og etterpå var jeg helt nedbrutt. Jeg spurte de unge ansatte om de reagerte, for jeg var helt nedbrutt. De sa de reagerte men at det ikke var noe de kunne gjøre. Jeg gikk og til flere i lokalmiljøet og fortalte om det. Ikke for å sladre eller skape rykter, men for å få støtte. Og jeg fikk det var fra noen. Som mente han er endret og nå fremstår som en drittsekk og noen brukte ps. ordet. Hersketeknikker er det flere som nevnte.

      Men, også de som sa ting som :”da er vel det hans oppfattelse av dette”, “det er hans side” osv. Det var bare en som sa det, men da kjente jeg at jeg ville holde mer igjen. For meg blir det som å si i en overgrepssak hvor overgriper fornekter at det har skjedd, at “det er hans side av dette”. Det er egentlig helt grusomt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg