Psykopati og kjærlighet på Norgesturne!

Ihvertfall en liten Norgesturne, primært i Trøndelag og Nordnorge.

Men først må jeg lodde stemningen blant dere lesere!

Hvor mange kan tenke seg å møte meg, og høre et lite foredrag om psykopati og narsissisme, med mulighet til å stille spørsmål og bli kjent med andre “objekter” i ditt område?

Tema for foredraget har jeg ennå ikke avklart, her er jeg lydhør for innspill.

Men det er naturlig at foredraget retter seg mot dere som trenger det mest, det vil si lesere som sliter med deres rehabilitering og kanskje også med NK. Altså at tema blir å styrke dere i NK samt hvordan å leve gode liv etter å ha blitt utsatt for narsissistisk misbruk av partner, venn eller forelder.

Foredraget kan også rette seg mot dere som er usikre på om dere har nære relasjoner med p/n. Tema vil da bli hvordan å gjenkjenne psykopatiske og narsissistiske trekk i mennesker rundt dere.

Foredraget vil nok uansett ikke være rettet mot dere som nå har masse kunnskap om psykopati, og som har kommet langt i deres rehabilitering. Men alle er velkomne!

En (foreløpig) “turneplan” blir slik:

7. juni Stjørdal (en kort togtur fra Trondheim).

8. juni Mo i Rana.

9. juni Narvik.

11. juni Alta.

Juli (uavklart dato) Hammerfest.

20. august Tromsø.

21. august Svolvær.

23. august Bodø.

24. august Namsskogan.

25. august Oppdal.

27. august Oslo.

29. august Åmli/sørlandsområdet.

Datoene er foreløpige og ikke spikret. Det jeg trenger fra dere er en pekepinn på hvor mange som kan tenke seg å komme på foredrag, og aller viktigst HVOR. De fleste foredragene blir på kveldstid. Dere som ønsker dette, må gi meg et lite hint på mail [email protected]

Husk også å skrive hva du mest trenger å lære mer om.

Utifra deres tilbakemeldinger så kan jeg se hvilke steder interessen er størst, og hvilke steder jeg kan droppe.

Det er ikke bindende å flagge din interesse, MEN dere som skriver må være rimelig sikre på at dere vil ta turen. For typisk er at tyve personer er entusiastiske men kun tre møter opp. Jeg vil helst unngå det.

Foredrag vil vare i ca tre timer, med mulighet for forlengelse for dere som ønsker ekstra tid med meg og med andre deltakere, men neppe over fire timer.

Avgift vil bli i området 250-400 kroner. Prisen er avhengig av antall deltakere, hvor jeg finner lokaler og om det blir mulighet for bevertning.

Jeg tar imot deres interesse på mail i en måned, frem til ca 15. mai. Deretter tar jeg avgjørelse på ruteplan, og påmelding etter dette blir bindende.

Gleder meg til å høre fra dere 🙂

 

8 kommentarer
    1. Det lyder som en rigtig god ide det der . Jeg har desværre ikke mulighed for at komme, da jeg bor i Danmark. Håber der det bliver en succes. Det er så vigtigt med information og kendskab om den forstyrrelse. Tak for at du gør så stor en indsats for os.

    2. Jeg tror dette blir absolutt supert for kropp og sjel, lærerikt, nyttig, ta makten i eget liv, samhold, livsgnistskapende.
      Det skal virkelig benbrudd og lignende til for at jeg ikke møter opp hvis det lykkes med noe i Sørlandsområdet.
      Hvorfor ikke ta det som egenomsorg, spa for sjelen, husmor-/husfarferie. Hvor mange av oss gjorde noe slikt innenfor det siste året?
      Og med så langt varsel må man på ett eller annet vis kunne få barnevakt ved behov. Det er lov å si at det er et videreutdannelseskurs/anbefalt av psykologen/legen e.l. Hvis man trenger forklaringer overfor pårørende.
      Det er helsepersonell på bloggen, så løgn er det ikke. 🙂

    3. Så spændende. Jeg bor i Vadsø, og du er velkommen her. Hvordan vi helt praktisk får det til, må jeg finde ud af.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg